Tuesday 18 March 2014

ALLAH sayang Aku

Bismillahirrahmanirrahim.

Terduduk. Termenung. Entah aku tak tahu nak kata apa saat ni. Hanya Tuhan yang tahu apa yang bermain di benak hati aku di akal fikiran aku. Cuma aku hanya mampu bersabar dan bersabar untuk apa yang jadi pada aku. Ya ! Allah nak uji aku, Allah rindu rintihan dari aku. Berat untuk aku menyelesaikan masalah yang datang. Terlalu berat untuk aku sebagai seorang yang berumur hanya beberapa tahun ini. Allahu! Hendak ditangisi tiada hasilnya. Hendak dicari tidak ditemuinya. Terima kasih yang tak pernah putus memberi semangat pada aku. Terima kasih juga pada yang memahami akan keadaan ini. Semoga Allah memberikan kemudahan untuk aku menghadapinya. Allahuakbar !


"Biasalah, Tuhan nak uji iman orang yang baik baik. Anggap ada Hikmah, itu je" -Long Wan.




No comments:

Post a Comment